måndag 20 juli 2015

Elvira och andra tjejer som superhjältar

På dagis hade pojkarna sagt till Elvira att det inte finns flickor som är superhjältar, men visst finns det! Här kommer bevis!

Elvira ville nämligen ha en tårta till sitt 5 -års kalas med en flicka som superhjälte på. Hjälp! var min första tanke. Finns det såna, tänkte jag. De enda jag kom på var populära för många, många år sedan, nämligen Power Puff och det var inte alls dem som Elvira hade i tankarna, utan Barbie! Tänk vilken tur att jag fick hjälp på traven!

Grattis på 5-års dagen Elvira!


Såhär blev hon, min Barbie SuperHero -tårta :)
Elvira älskar choklad och smörkräm, så det fick bli en tårta gjord på en äkta chokladbotten och fylld med enbart smörkräm. Hennes önskemål var att det inte skulle vara några bär eller frukter i fyllningen och vad gör man inte för att fylla en liten frökens önskan! Tårtan täcktes med MMF och dekorationen gjorde jag i sockermassa.

 

Hoppas att du gillade din tårta Elvira och att ditt kalas blev riktigt lyckat! Grattis ännu en gång!

Kramis// Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar