fredag 17 februari 2012

Trevlig fredagkväll på er allihopa! 

Har tillbringat dagen i grannstaden Östermyra med underbara människor, både gamla och nya bekanta och på måndagen får jag njuta av deras sällskap igen. Härligt! 
På måndagen får jag också träffa en härlig vän igen som jag inte sett på nästan ett år... Johanna, härliga Johanna, som för många år sedan gav mej chansen att bekanta mej med en hundras som min allergi klarar av <3

Hur ser din helg ut? Jag har framför mej en helg med inte alltför mycket program, på listan finns förstås det vanlig med tvätt och matlagning. I detta läge har jag bara "skrivit in i kalendern" fixning av naglarna. Nedanför ser ni bilder på vårt köksbord, både som de såg ut från första början och så som de ser ut nu. Bland de första gångerna när jag fixade naglarna råkade jag hälla ut aceton över bordsskivan. Verkligen duktigt jobbat! Och ni kan säkert föreställa er hur bordet såg ut efteråt. Men men men, de gav mej en bra orsak att ge mej på bordet med slipmaskin och målfärg :) och jag blev jättenöjd med resultatet. Tänk att en så liten grej kan ge så mycket mer ljus åt köket...




Lämna gärna en kommentar, jag vill så gärna veta vem som besöker min blogg :)

Kom ihåg att njuta av helgen gott folk! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar