måndag 8 april 2013

Blåbärscheesecake

I senaste Birka-tidningen hade dom en cheesecake på pärmen. Eftersom jag älskar cheesecakes och den såg så god ut måste jag bara testa receptet. Det gjorde jag igår och den blev klar så pass sent på kvällen att det var bara att lägga in den i kylskåpet och vänta på följande dag, vilket min yngsta son inte var så jätte förtjust i. Men själv tyckte jag att det var bra eftersom vi hade besök av vår personliga massör :) Behövde ju ha något att bjuda på med kaffet....

Måste säga att kakan var verkligen god, så om nån av er har funderat på om ni ska testa den eller inte så rekommenderar jag att ni gör det. Jag kunde ju inte förstås helt och hället följa receptet utan bytte ut lite här och la till lite där.


Detta är ett bra sätt att starta veckan med, eller hur!

Ha en bra vecka och sköt om er allihopa!

Kramis// Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar