fredag 16 oktober 2015

Tårta till Elmeris namngivningsfest

Jag blir alltid lika glad när jag får göra tårtor till dop och namngivningsfester, att få vara med på ett hörn när det lilla livet firar sin första stora fest är en stor ära! Denhär gången var det Elmeris tur. Hans mamma ville ha en tårta med en baby sovande i en Converse sko, det var något jag inte gjort tidigare och nedan ser ni hur det blev.... Hoppas att jag lyckades uppfylla Elmeris mammas önskan.

Grattis till Elmeri och till hela familjen!

Tårtan gjordes på en ljus vaniljbotten och fylldes med vitchokladmousse med hallon och blåbärsmousse med krossad vitchoklad. Jag isolerade tårtan med smörkräm innan jag täckte den med mmf. Alla dekorationer är gjorda i sockermassa.




Jag hoppas att ni hade en underbar fest med många fina minnen för livet och att tårtan smakade. Grattis ännu en gång till hela familjen!

Kramis// Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar