onsdag 30 augusti 2017

Livia Elsa Susanna

Dessa doptårtor <3 Som jag älskar dem!


Grattis till de vackra namnen!

Med en obönhörlig kraft och mjukhet
berör du mitt allra innersta.
Letar dig fram till varje liten vrå.
Dyrkar upp hjärtats låsta rum.
Väcker känslor jag inte trodde fanns.
Väcker mitt slumrande jag.
Jag vill ge dig det finaste jag har.
Jag lägger mitt hjärta i dina händer.
Det är fullt av kärlek.
Det är fullt av längtan.
Jag ger det till dig.
Du gör med det vad du vill.
Mitt hjärta det är ditt.
- Ann Johlin

 Tårtan, som är beräknad för 25 personer, består av mörka kakaobottnar och fylld med vitchokladmousse med krossad vitchoklad och hallonmousse med färska hallon. Dekorationerna är gjorda i sockermassa. Hela tårtan fick en dusch med pärlemorspray.
Hoppas att ni hade en underbar dopfest och att tårtan smakade. Ett hjärtligt grattis till hela familjen.

Kramis// Nilla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar