fredag 29 juni 2012

Färdig!

Nu är den äntligen klar, min röda dress. Jacka och slacks :) Tänkte att jag skulle ta med dem nästa vecka då jag ska tillbringa hela veckan i Tammerfors i arbetets tecken. Blir kul att träffa alla härliga kollegor där som jag inte sett sedan jag var där sist i augusti i fjol. Nog har jag ett härligt arbete som jag trivs oerhört bra med! Jag får resa och skola nya härliga kollegor runt om i vårt vackra land. 

Byxorna har redan varit i flitig användning. Kanske jag ännu hinner sitta framför symaskinen några timmar innan avresan på måndag morgon. 

Vår Ella Maja är hos uppfödaren och föder en hel drös med valpar som bäst, få se hur många det blir. Återkommer med det när jag vet med säkerhet hur många dom blev...

Ha en underbar helg alla!

Kramis// nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar