söndag 17 juni 2012

Sköna söndag

Hoppas ni alla har haft ett skönt veckoslut!
Jag har varit "taxiänka" även denhär helgen. Gubben hjälper en kompis som blev utan dräng. Från början var tanken (hos oss alltså) att han skulle köra en tur varannan helg, men de blev inte riktigt som "i Strömsö" :)

Jag har gjort mitt bästa för att använda tiden effektivt. Igår var jag och handlade tyg. Kvällen och största delen av idag har jag min vana trogen suttit framför symaskinen. Resultatet ser ni nedan....



Glömde bort att köpa en vit dragkedja och vliselin, ja och röd sytråd. Pga det fick jag inte allt sytt som jag hade tänkt mej, men de kommer flera dagar :) Nu väntar min vita kjol på dragkedjan och färdigt klippt har jag ett par byxor och en jacka, så det är bara att fortsätta så fort jag får en stund över. Lovade sy en topp och ett par shorts till dottern också, så imorron ska jag ännu en vända till tygaffären. 

I väntan på en ny vecka, ha de så bra!

Kramis// nilla 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar