söndag 30 juni 2013

KTM, kors och konfirmationer...

Idag har det varit konfirmationer igen en gång. Till den ena konfirmanden levererade jag två stycken smörgåstårtor. Och nog fick jag in korset här också, man kan ju göra kors på många sätt.


Till den andra konfirmanden, som är sonen till vår äldsta sons gudföräldrar, levererade jag två stycken söta tårtor. Han ville ha något som visar hans hobby som är motocross. Hans märke är KTM och förstås måste färgen finnas med också.... orange. Eftersom det är fråga om en konfirmation måste jag få in ett kors också. Här får ni se hur min tolkning blev.




 Nästa vecka hade jag tänkt hinna med lite sömnad också men få se hur det går... Det brukar inte alltid gå som jag har tänkt mej, men hoppas kan man alltid. Jag har nämligen handlat tyg både här hemma och i Åbo när jag var där midsommarveckan. Nästa helg är det igen dags för tårtor, men än så länge avslöjar jag ingenting om dem. Till dess, sköt om er och ha det så bra allihopa.

Kramis// Nilla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar