tisdag 11 februari 2014

Jannica blir myndig!

Idag blir Jannica myndig och hennes gudmor ville överraska henne med en tårta med temat från deras favoritfilm, Ice Age. När jag fick förfrågan om jag hade tid och ville göra den, vilket jag ju gärna ville, så tänkte jag i mitt stilla sinne hur i hela fridens namn skall jag få till det där då... Jag gjorde mitt bästa och nedan ser ni resultatet....


Grattis på 18-års dagen Jannica! 




Tårtan består av en mörk glutenfri botten fylld med chokladmousse med krossad choklad och mosade jordgubbar. Under täcket av MMF finns ett lager med smörkräm. Dekorationerna är än en gång gjorda i sockermassa. Hoppas ni gillar tårtan och att ni får en trevlig kväll tillsammans!

Ha det så bra till nästa gång!

Kramis// Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar