söndag 14 december 2014

Milja och lilla sjöjungfrun Ariel

När Milja skulle fira sin 4-års dag så skulle den firas med en tårta med Ariel som dekoration. Jag fick en bild med en tårta med det önskade motivet, men eftersom jag inte tycker om att kopiera så gjorde jag min egen Ariel...

Grattis Milja!


Tårtan är gjord av en vaniljbotten, fylld med hallonsylt och vaniljkräm. Enligt önskemål täcktes tårtan med marsipan och under marsipantäcket finns ett lager smörkräm. Alla dekorationer är gjorda av sockermassa. 


Att göra människor behöver jag träna på ganska mycket ännu, men det tar jag som en rolig utmaning!

Hoppas lilla Milja hade ett riktigt roligt kalas och att hon och hennes gäster tyckte om tårtan!

Ha en skön söndagskväll och ladda upp inför veckan som kommer.

Kramis// Nilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar