tisdag 23 december 2014

Mammas tårta

Med detta inlägg vill jag önska er alla En Riktigt God Jul!

Min mor fyller år några dagar före julen och även om allihopa har mycket att göra inför julhelgen så bör födelsedagsbarnet absolut firas! Ifjol hann jag inte göra någon tårta till mamma eftersom jag var borta på arbetsresor hela hösten, så nu tänkte jag ta igen missen. Med denhär tårtan firade vi mamma på hennes födelsedag...


Grattis mamma!!!



Mammas tårta är gjord på en kakaobotten och fylld med vitchoklad-passionsfruktsmousse och jordgubbsmelba, en fyllning som gör att tårtan inte blir så söt. Jag täckte tårtan med MMF och gjorde dekorationerna i sockermassa. Tårtan är sprayad med glitterspray för att få detdär lilla extra.





Tack för ett trevligt kalas och grattis ännu en gång mamma!

Kramis// Nilla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar