söndag 15 mars 2015

Jennis tårta med katter

Jag fick en förfrågan av en ung dam om jag vill och kunde göra en tårta med katter till hennes 22-års dag. På sin tårta ville hon ville ha en svart katt och en svart-vit katt på tårtan eftersom hon har två katter med just de färgerna. Efter att ha diskuterat lite grann så beslöt vi att det inte skulle vara någon tårta med gulli-gull, utan att jag skulle försöka få fram hennes och katternas lekfulla och kanske lite "tokiga" personligheter.

Grattis Jenni!

Tårtan gjordes på en äkta chokladbotten och fylldes med vitchokladmousse med jordgubbar, blåbär och hallon. Innan jag täckte tårtan med sockermassa, så spacklade jag den med smörkräm.

 

Hoppas tårtan smakade och att du hade det riktigt roligt med dina födelsedagsgäster. Grattis ännu en gång Jenni!

Kramis// Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar