fredag 11 september 2015

Doptårta till William

Till Williams första fest ville hans mamma och pappa ha en tårta med en apa som caketopper. Jag skickade några bilder på tårtor med apor så att jag skulle få en bild över vad de önskade sej. Som alltid så njöt jag verkligen av att göra tårtan!

Grattis till det stiliga namnet!


Tårtan gjorde jag på ljusa vaniljbottnar fyllda med vitchokladmousse med krossad vitchoklad och hallonmousse med färska jordgubbar. Innan jag täckte tårtan med MMF, spacklade jag den med smörkräm. Samtliga dekorationer är gjorda i sockermassa.


Hoppas att ni hade en riktigt härlig fest med många fina minnen för livet och att tårtan smakade. Grattis ännu en gång till hela familjen!

Kramis// Nilla

2 kommentarer:

  1. Kakku oli aivan mahtava ja maistui koko juhlaväelle. <3 Kiitos Nilla!

    SvaraRadera