onsdag 17 februari 2016

Grattis Virpi

Virpi bad mej göra en tårtan som såg ut som henne till hennes födelsedag. En av mina första tankar var "Hjälp" :) Hur ska jag kunna återge henne som person i en tårta? Tack och lov så fick jag lite hjälp på traven. Hon älskar att springa på lopptorg och samlar på gamla byttor och kaffeburkar. Ja, och så är hon en "Pohojalaanen" i själ och hjärta. Det var härligt att se hennes min när hon såg tårtan, jag hade lyckats!

Grattis Virpi!



Tårtan som beräknades åt 15 personer, gjordes på en ljus vaniljbotten och fylldes med jordgubbsmousse och kinuskiskum. Innan tårtan täcktes med svart mmf, spacklade jag den med smörkräm. Alla dekorationer är gjorda i sockermassa.



Hoppas att tårtan smakade och att du hade ett riktigt trevligt kalas. Grattis ännu en gång!

Kramis// Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar