tisdag 15 november 2016

Blixten McQueen och Bärgaren -tårta

Linus önskade sej en tårta med Blixten och Bärgaren, alltså skrider jag till verket och börjar leka med min sockermassa och gör mitt bästa för att modellera fram bilarna.

Grattis Linus 3 år!

Linus mamma berättade att Linus önskade sej en tårta med Blixten McQueen och Bärgaren när han skulle fira sin 3 -års dag, resten av dekorationerna fick jag fria händer.

Grattis Linus 3 år!
Tårtan som är beräknad för 20 personer, består av en ljus vaniljbotten fylld med hallonmousse med färska hallon och vitchokladmousse med krossad vitchoklad. Figurerna och övriga dekorationer är alla gjorda i sockermassa.
Jag hoppas att du hade ett roligt 3-års kalas och att tårtan smakade! Grattis ännu en gång!

Kramis// Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar