fredag 11 november 2016

Katter och pärlor på 16-.årings tårta

Denhär tårtan kan jag lova er att jag funderade en hel del på hur jag skulle förverkliga... Tårtan skulle till en ung dam på hennes 16-års dag. Allt vad jag visste om den unga damen var att hon älskar katter och favoritfärgen är rosa. För att få tårtan stilren och flickig, värd en ung 16-åring, ville jag ha det lilla extra dit. Det fick bli pärlor och spets <3

Grattis Sweet 16!
Tårtan som är beräknad för ca 25 personer, består av en äkta chokladbotten fylld med chokladmousse med krossad choklad och hallonmousse med färska hallon. Katterna och de övriga dekorationerna är gjorda i sockermassa.
Men oj, vad jag njöt av att göra denhär tårtan <3 Katterna blev något av favoriter för mej :)
Hoppas att tårtan smakade och att ditt Sweet 16 -kalas blev härligt! Grattis ännu en gång!

Kramis// Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar