lördag 28 januari 2012

Härliga nyheter :)

Igår blev jag såååå glad. Dom hade ringt från Seinäjoen Keskussairaala och lämnat meddelande på min svarare eftersom jag inte kunde svara när dom ringde. Alltså ringde jag tillbaka. Nu har jag ett datum, 21 februari.
Ni kanske undrar vadå för datum. Jo, grejen är den att för 1 år och 7 månader sedan så blev jag gastric bypass opererad och har gått ner en hel del i vikt. Nu blir det då dags att ta bort det överflödiga på magen. Det känns pirrigt redan nu, kan bara föreställa mej hur nervös jag är precis innan operationen. Det är ändå ingen liten operation det är fråga om.... Any way, tre veckor så är det dags...


Idag har jag varit med min "lilla tös" på stan och på "kaffe! Kaffe inom sitat eftersom ingen av oss dricker kaffe. Krokar köpt till hallen och mera målarfärg till trappan. Sakta men säkert blir hallen klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar