fredag 20 januari 2012

Teater

Ni får ursäkta mej för att jag inte uppdaterat min blogg denhär veckan. Denhär veckan började jag skola en kollega på jobbet och dessa skolningsperioder är rätt tuffa, både för "läraren" och för "eleven". 

Igår var jag och mamma på teater. Det var genrep på Rampfeber på Wasa Teater. Pjäsen var super!!! Kan inte komma ihåg när jag sist skrattat så mycket. Skådespelarna är bara otroliga! Jag rekommenderar pjäsen varmt!



Idag händer det inte så mycket i vår hall eftersom lilla jag har feber :( 
Men åtminstone så är väggarna målade första gången. Imorron tar jag itu med golv- och dörrlisterna, de ska slipas och målas. Sedan blir de att ta itu med att bygga ny hatthylla och bänk... Sen är de en del smått och gott som ska fixas. 

Ha en jättebra helg allihopa!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar