tisdag 15 juli 2014

Lenni och hans fyrhjulings -tårta

Lennis mamma bad mej göra en tårta till hennes sons 8-års kalas. Hon berättade att han tycker om att köra med sin fyrhjuling och att han spelar fotboll i VPS. Tack och lov så skickade hon några bilder åt mej på fyrhjulingen så jag hade en modell att gå efter när jag började modellera med sockermassan. Petigt men roligt var det, det kan jag lova :) Hoppas bara att Lenni kände igen sin fyrhjuing.

Grattis Lenni på 8-års dagen!

Jag bakade en kakaobotten som sedan fylldes med vitchoklad-limemousse med färska jordgubbar och krossad vitchoklad.Tårtan täcktes med MMF och under det ett lager med smörkräm. Dekorationerna gjorde jag i sockermassa.

Hoppas att tårtan smakade och att ni hade en riktigt trevlig fest!

Ha det så bra till nästa gång och ta väl vara på er!
Kramis// Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar