fredag 19 september 2014

LaLaLoopsy -muffins

Har en jobbarkompis vars dotter vill ha en LaLaLoopsy -tårta när hon fyller år. Men till sitt kompiskalas vill hon inte ha någon tårta, så jag föreslog att hon kunde bjuda på muffins med samma tema istället. Nu i helgen testade jag, när jag inte hade något annat för mej ;) att göra dessa söta små cupcakes.
 Cupcakesen är gjorda på helt basic chokladmuffins och dem klädde jag med sockermassa. Sedan var det att peta, peta för att få alla små och stora detaljer på dockornas ansikten. Hade sååå roligt när jag skapade dessa små godbitar.


Nu har vi en underbar helg framför oss igen. Vi ska få njuta av de två äldre barnens sällskap. Vi ska fira dotterns födelsedag, som hon hade förra veckan och så ska hennes kök målas. Kul!

Tills vi syns och hörs nästa gång, ha det så bra!

Kramis// Nilla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar