onsdag 24 september 2014

Min dotter fyllde 20 år

När min dotter fyllde 20 år så vill hon ha en "riktiswag" tårta :) inte tusan visste jag vad det var för något. Efter en del fiskning så visade det sej att hon ville ha en tårta med choklad och jordgubbar och dekoration som visade hurudan hon är som person. Min tös gillar att resa och älskar solen och "baila, baila".

Grattis i efterskott gumman!

Tårtan gjorde jag på en äkta chokladbotten och fyllde den med chokladmousse med krossad choklad och jordgubbsmousse med jordgubbsbitar. Jag täckte tårtan med MMF. Dekorationerna gjorde jag i sockermassa.

Det var lite funderingar med att få tårtan att hållas hel och kall ner till Åbo, men vi lyckades! :) Och det viktigaste av allt, fröken gillade sin tårta.

Ha det bra till nästa gång!

Kramis// Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar