tisdag 30 september 2014

Sofia Linneas doptårta

Jag blev tillfrågad om jag kunde göra tårtan till en liten prinsessas första fest och eftersom doptårtor är bland det roligaste jag vet att göra så lovade jag såklart.

Grattis till de fina namnen!
Tårtan gjorde jag på en mörk kakaobotten och fyllde den med vitchokladmousse med jordgubbar och hallonmousse med krossad choklad. Under MMF-täcket finns ett lager smörkräm. Dekorationerna är gjorda i sockermassa. Den vita spetsen runt tårtan är gjord i Magic Decor,





Hoppas ni tyckte om tårtan och att ni hade en riktigt fin fest!

Till nästa gång, sköt om er och ta väl hand om varandra!

Kramis// Nilla


Jag blev så glad över berömmet jag fick. Såhär löd det:

Hej! Tusen, tusen tack för otroligt fin och god doptårta. Den var till allas beundran och mycket belåtna allihopa :) föräldrar, storasyster, far-/morföraldrar och alla andra som var med.

H.L

Ps. såg den på bloggen och visade mina arbetskamrater som också beundrade tårtan  :) ( även alla andra tårtor som fanns där) Du har en otrolig talang att skapa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar